Naše agentura stála za spuštěním nového brandu Silnější zážitky, který přináší České spořitelně zcela nový rozměr v oblasti komunikace. Tento brand je zaměřený na eventy, kde Česká spořitelna působí jako klíčový partner, a naším cílem bylo dodat těmto partnerstvím emocionální hloubku.
Ve spolupráci s Českou spořitelnou jsme vytvořili komunikační strategii, která propojuje silné emoce s každou akcí, kterou banka podporuje. Nejedná se pouze o sponzorství, ale o vytváření hodnotných zážitků, které oslovují široké publikum. Prostřednictvím brandu Silnější zážitky jsme propojili eventy s příběhy, emocemi a zážitky, které rezonují nejen s účastníky akcí, ale i s širší veřejností.
Díky Silnějším zážitkům má Česká spořitelna možnost ukázat, že je mnohem víc než jen banka. Společně jsme do její komunikace vnesli emocionální prvky, které vytvářejí silné spojení mezi značkou a lidmi. Tímto způsobem banka dokáže oslovit nejen své klienty, ale i širší komunitu, a to skrze hodnotné zážitky, které přináší.
Čas jsou peníze, to víte moc dobře. Základem efektivní komunikace je mít jasný plán, podložený daty. Pomocí naší metody ImpactCalculator™ vám dokážeme vygenerovat jednostránkovou strategii už po jedné konzultaci.
Dotazník nám poskytne klíčové informace o vašem podnikání a strategii
Odborně ohodnotíme vaši současnou komunikaci a tržní pozici pro identifikaci zlepšení
Pomocí ověřené metodiky zkombinujeme vstupní data a získáme efektivní komunikační mix
Zadejte pár základních údajů a pusťme se do toho.
„V HUSTLE nám dlouhodobě pomáhají zvyšovat zásahy. Vedle kreativity a zkušeností v tvorbě videí oceňuji skvělý osobní přístup. Tým reaguje na naše potřeby téměř 24/7.”
„Brandová kampaň v podání HUSTLE byla velmi úspěšná, zákazníci ji dobře přijali a dosáhla úžasného počtu zhlédnutí. Přípravy kampaně proběhly bez jakýchkoli problémů a u produkce si dali pozor na každý detail. Vše bylo dodáno včas a podle požadavků. Jsou kreativní, samostatní a je na ně spoleh.”
„Stanovili realistický časový odhad a dodrželi ho. Tým reagoval vždy rychle a flexibilně vycházel vstříc našim požadavkům.”