Spořka na TikToku

O projektu

Když nám Česká spořitelna přišla s myšlenkou oslovit mladší generaci a rozšířit svou komunikaci na TikTok, byli jsme nadšeni tímto výzvou. Od roku 2020 jsme pro Spořitelnu kreativním partnerem a byli jsme rádi, že můžeme pomoci předefinovat způsob, jakým se banka prezentuje na sociálních sítích.‍

Cíle

Dodávané služby

No items found.

Řešení

No items found.

Výsledek

Sestavili jsme pro tento úkol tým odborníků na TikTok, produkčních a influencer. Díky tomu jsme mohli zajistit, že obsah nebude pouze aktuální a trendy, ale také relevantní a autentický. Výsledky? Výrazný organický dosah, desítky tisíc sledujících a miliony zhlédnutí-

Pro více detailů a nahlédnutí pod pokličku tohoto úspěšného projektu si přečtěte případovou studii na Médiáři.

@ceska.sporitelna Peníze zdarma, nechcete? 😍 Věděli jste, že lidé, kteří se stanou obětí podvodu ve falešných investicích, přijdou průměrně o 250 000 Kč? Dávejte si pozor na ulici, ale hlavně na internetu. ☝️💻 @Lukefry 🥹🎤 #falesneinvestice #investice #podvody #investicnipodvody #phising ♬ původní zvuk - Česká spořitelna

Otevřít výsledek

Tým

No items found.