Jsme klíčovým partnerem banky při správě jejích sociálních sítí, čímž zajišťujeme konzistentní a atraktivní komunikaci na všech platformách. Propojujeme brandové hodnoty s aktuálními trendy na platformách jako TikTok, Instagram a Facebook.
Během naší spolupráce zařadila generace Z Českou spořitelnu podle studie společnosti Ipsos mezi TOP 20 svých oblíbených značek.
Jako první jsme s Českou spořitelnou úspěšně vstoupili na platformu TikTok v oblasti bankovnictví a od té doby jsme zde lídrem.
Ve spolupráci s Českou spořitelnou jsme vytvořili jedinečnou kampaň zaměřenou na phishing, vishing a falešné platební brány. Kampaň vzbudila obrovský zájem a stala se nejkomentovanějším příspěvkem v historii Facebooku České spořitelny, přičemž byla chválena za kreativní přístup k osvětě o online podvodech.
Přehrát Case studyČas jsou peníze, to víte moc dobře. Základem efektivní komunikace je mít jasný plán, podložený daty. Pomocí naší metody ImpactCalculator™ vám dokážeme vygenerovat jednostránkovou strategii už po jedné konzultaci.
Dotazník nám poskytne klíčové informace o vašem podnikání a strategii
Odborně ohodnotíme vaši současnou komunikaci a tržní pozici pro identifikaci zlepšení
Pomocí ověřené metodiky zkombinujeme vstupní data a získáme efektivní komunikační mix
Zadejte pár základních údajů a pusťme se do toho.
„V HUSTLE nám dlouhodobě pomáhají zvyšovat zásahy. Vedle kreativity a zkušeností v tvorbě videí oceňuji skvělý osobní přístup. Tým reaguje na naše potřeby téměř 24/7.”
„Brandová kampaň v podání HUSTLE byla velmi úspěšná, zákazníci ji dobře přijali a dosáhla úžasného počtu zhlédnutí. Přípravy kampaně proběhly bez jakýchkoli problémů a u produkce si dali pozor na každý detail. Vše bylo dodáno včas a podle požadavků. Jsou kreativní, samostatní a je na ně spoleh.”
„Stanovili realistický časový odhad a dodrželi ho. Tým reagoval vždy rychle a flexibilně vycházel vstříc našim požadavkům.”