Lovebrand na sociálních sítích

Přibližujeme banku mladé generaci

Jsme klíčovým partnerem banky při správě jejích sociálních sítí, čímž zajišťujeme konzistentní a atraktivní komunikaci na všech platformách. Propojujeme brandové hodnoty s aktuálními trendy na platformách jako TikTok, Instagram a Facebook.

Lovebrand Gen Z

Během naší spolupráce zařadila generace Z Českou spořitelnu podle studie společnosti Ipsos mezi TOP 20 svých oblíbených značek.

První úspěšný bankovní TikTok účet

Jako první jsme s Českou spořitelnou úspěšně vstoupili na platformu TikTok v oblasti bankovnictví a od té doby jsme zde lídrem.

Kyberbezpečnost

Ve spolupráci s Českou spořitelnou jsme vytvořili jedinečnou kampaň zaměřenou na phishing, vishing a falešné platební brány. Kampaň vzbudila obrovský zájem a stala se nejkomentovanějším příspěvkem v historii Facebooku České spořitelny, přičemž byla chválena za kreativní přístup k osvětě o online podvodech.

Přehrát Case study

Za zkoušku nic nedáte

Čas jsou peníze, to víte moc dobře. Základem efektivní komunikace je mít jasný plán, podložený daty. Pomocí naší metody ImpactCalculator™ vám dokážeme vygenerovat jednostránkovou strategii už po jedné konzultaci.

Informační audit

Dotazník nám poskytne klíčové informace o vašem podnikání a strategii

Komunikační diagnostika

Odborně ohodnotíme vaši současnou komunikaci a tržní pozici pro identifikaci zlepšení

Jednostránková strategie

Pomocí ověřené metodiky zkombinujeme vstupní data a získáme efektivní komunikační mix

ImpactCalculator™

Zadejte pár základních údajů a pusťme se do toho.

1/3

2/3

3/3

Zpráva byla odeslána. Děkujeme.
Došlo k chybě. Zkuste to prosím znovu.

Peníze nejsou všechno.
Co říkají naši klienti?

„V HUSTLE nám dlouhodobě pomáhají zvyšovat zásahy. Vedle kreativity a zkušeností v tvorbě videí oceňuji skvělý osobní přístup. Tým reaguje na naše potřeby téměř 24/7.”

Lucie Kryštofková
Česká spořitelna

„Brandová kampaň v podání HUSTLE byla velmi úspěšná, zákazníci ji dobře přijali a dosáhla úžasného počtu zhlédnutí. Přípravy kampaně proběhly bez jakýchkoli problémů a u produkce si dali pozor na každý detail. Vše bylo dodáno včas a podle požadavků. Jsou kreativní, samostatní a je na ně spoleh.”

Pavla Pučková
LAMAX Electronics

„Stanovili realistický časový odhad a dodrželi ho. Tým reagoval vždy rychle a flexibilně vycházel vstříc našim požadavkům.”

Klára Bitto
Makro Cash & Carry