jen proto, abyste na své kanály každý měsíc něco dávali?
?
Do komunikace chce zasahovat více oddělení
a chybí argumenty, proč nesdílet každému, co ho napadne?
Jak vypadá návrh obsahové strategie?
Společný workshop
Formou doptávání se a diskuze získáváme obraz o fungování, cílech vaší značky. Rozebíráme vaše procesy a očekávání.
Výstupy:
Omezení komunikace
Klíčové osobnosti a instituce
Cíle komunikace
Vytvoření prezentace
Na základě vstupů z úvodní schůzky připravíme prezentaci s maticí hodnot, klíčových slov a témat. V další iteraci do ní zapracujeme váš feedback, aby co nejvíc odpovídala realitě.
Výstupy:
Hodnoty značky
Komunikační témata
Klíčová slova
Implementace procesů
Aby měla strategie správný efekt, je potřeba ji implementovat do komunikace a dále s ní pracovat. Vysvětlíme vám, jak nastavit procesy a jak strategii dále rozvíjet.