, musí být dobře navržená a průběžně optimalizovaná.
?
Investujete nemalé sumy do reklamy
, ale peníze se vám nevrací?
?
Reporty, které dostáváte
vám neodpovídají na to, co vás zajímá?
?
Lidé, kterým se reklama zobrazuje
o ní nejeví zájem?
Naše workflow
Jak pracujeme?
Komplexní přístup
Zákazníka sledujeme ve všech jeho fázích a na všech relevantních kanálech. Proto si vždy děláme vlastní úvodní analýzu, na jejímž základě stanovíme strategii cílení.
Optimalizace a škálování
Kampaně sledujeme každý den a průběžně je upravujeme podle aktuální výkonnosti. Používáme AI nástroje pro automatické vytváření nových variant reklamy nebo naopak vypínání těch neúspěšných.
Důkladný reporting
Tabulka výsledků pro nás není report, ale pouze jeho vstup. Analyzujeme získaná data a hledáme v nich souvislosti, nové příležitosti nebo hrozby. Nakonec vám výsledky srozumitelně odprezentujeme.